NUOSTATOS IR SĄLYGOS

TERMS & CONDITIONS

Viešbučio svečiu laikomas bet kuris asmuo, esantis viešbučio teritorijoje. Šiose taisyklėse ir nuostatuose pateikiamos viešbučio paslaugų teikimo taisyklės, pagrindiniai svečių aptarnavimo reikalavimai, svečių pareigos ir teisės naudotis paslaugomis bei kiti reikalavimai. Šios taisyklės taikomos visiems viešbučio svečiams. Kiekvienas svečias privalo laikytis šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų. Įsiregistruodami viešbutyje, svečiai įsipareigoja laikytis šių taisyklių ir nuostatų, taip pat įsipareigoja su šiais reikalavimais supažindinti juos lydinčius svečius. Svečias atsako už bet kokius padarinius, galinčius atsirasti dėl nesusipažinimo su šiomis taisyklėmis ir nuostatomis. Asmenys, kurie nesutinka su šiomis taisyklėmis ir nuostatomis, šiame viešbutyje nebus apgyvendinami ir aptarnaujami.

PRIĖMIMO IR APGYVENDINIMO TVARKA:

  • Kiekvienas svečias privalo pateikti galiojantį savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Atvykusiam svečiui įteikiama svečio registracijos kortelė, kurioje būtina nurodyti galiojančio asmens tapatybės dokumento (paso, asmens tapatybės kortelės) duomenis.
  • Atvykimo laikas yra nuo 14:00, o išvykimo – iki 12:00.
  • Svečias privalo apmokėti sąskaitą atvykus (taikomos išimtys), jei ji nebuvo apmokėta iki svečio atvykimo pagal išankstinio apmokėjimo sąskaitą.
  • Viešbučio svečiai gali atsiskaityti banko pavedimu prieš viešnagę, grynaisiais pinigais (euro valiuta) arba kredito kortelėmis.
  • Viešbutyje gali apsistoti tik registruoti ir įgalioti svečiai. Neturintys leidimo asmenys viešbučio svečius gali lankyti tik nuo 8:00 iki 22:00 val. Jei svečio kambaryje po 22:00 val. apsistoja neįgaliotas asmuo, taikomas papildomas mokestis. Daugiau informacijos apie mokestį svečias gali pasiteirauti viešbučio registratūroje.
  • Už apgyvendinimą mokama pagal nustatytas kainas, nurodytas konkretaus laikotarpio kainoraštyje (EUR), t. y. pagal galiojančią bendradarbiavimo sutartį arba galiojančią dienos kainą.
  • Svečiai, apsistojantys trumpiau nei 24 valandas, moka pilną kainą, neatsižvelgiant į valandas, už kurias atsiskaitoma.
  • Svečio pageidavimu ir atsižvelgiant į viešbučio užimtumą, vėlyvas išvykimas gali būti taikomas už papildomą mokestį.
  • Už rezervacijos atšaukimą, sutrumpinimą ir neatvykimą taikomas atšaukimo mokestis.
  • Su augintiniais į viešbutį atvykti draudžiama.
  • Pasiliekame teisę neįleisti nepageidaujamų asmenų pagal mūsų taisykles.
  • Dingus inventoriui ar jį sugadinus, atsakingas asmuo apmoka visą žalą. Galutinę sumą nustatys registratūra. Jei dėl padarytos žalos negali būti apgyvendinti kiti svečiai, mokama pilna kaina už žalos pašalinimo laikotarpį.

PUSRYČIAI IR ALERGIJOS MAISTUI:

„Algiro“ viešbutyje visiems svečiams patiekiami pusryčiai. Jei esate alergiški maistui, prašome atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

  • Kryžminė tarša: Mūsų pusryčiai ruošiami bendroje virtuvėje. Alergenų neturintys ir įprasti patiekalai gaminami naudojant tą pačią įrangą ir indus, todėl gali atsirasti kryžminė tarša.
  • Informacija apie sudedamąsias dalis: Jei kyla abejonių dėl alergenų ar kryžminės taršos, kreipkitės tiesiai į mūsų darbuotojus.

JŪSŲ SAUGUMUI:

  • Praneškite mums: Iš anksto informuokite mus apie bet kokias savo alergijas maistui.
  • Sunkios alergijos: Jei esate labai alergiškas, rekomenduojame atsinešti savo maistą. Jei planuojate atsinešti savo maistą, praneškite apie tai iš anksto.

Svarbi pastaba: „Algiro“ viešbutis neatsako už jokias alergines reakcijas ar problemas, susijusias su mūsų patalpose patiekiamu ar vartojamu maistu.

„ALGIRO“ VIEŠBUTYJE DRAUDŽIAMA:

  • Rūkyti kambariuose. Bauda – 150 eurų. Jūsų saugumui visuose kambariuose įrengti priešgaisriniai signalizatoriai.
  • Be administracijos sutikimo perstumdyti baldus.
  • Kambariuose laikyti degių medžiagų.
  • Gadinti viešbučio inventorių.
  • Apgyvendinti ar kviesti pašalinius asmenis į viešbučio teritoriją ar kambarį be viešbučio administratoriaus patvirtinimo.
  • Laikyti įjungtus elektros prietaisus.
  • Naudoti savo elektros prietaisus, išskyrus atvejus, kai administracija yra įspėta apie tokių prietaisų naudojimą. (Nedraudžiama naudotis įvairiais įkrovikliais: kompiuterių, telefonų, elektrinių skustuvų, plaukų džiovintuvų).
  • Be viešbučio administracijos įspėjimo laikyti kambariuose gyvūnus ar paukščius. Bauda – 100 eurų.
  • Trukdyti kitiems Viešbučio svečiams jų viešnagės metu, ypač nakties metu (nuo 22:00 iki 7:00 val.), triukšmaujant ir taip trikdant kitų svečių poilsį.
  • Palikti jaunesnius nei 12 metų vaikus be priežiūros bet kurioje viešbučio vietoje, įskaitant kambarius, liftą ir pan.
  • Į viešbučio teritoriją įsinešti gyvybei pavojingų ginklų, įrankių ar kitų priemonių.

„ALGIRO“ VIEŠBUČIO SVEČIAI PRIVALO:

  • Laikytis viešbučio taisyklių ir nuostatų.
  • Mokėti už visas suteiktas paslaugas.
  • Išvykdami iš viešbučio grąžinti kambario raktą (elektroninę kortelę) registratūros darbuotojui ir įsitikinti kad sumokėta už visas paslaugas. Praradus kortelę, bus imamas 5 eurų mokestis.
  • Pastebėję viešbučio inventoriaus ar paslaugų kokybės trūkumų, nedelsdami informuokite viešbučio registratūrą.
  • Padarius žalą viešbučio inventoriui, svečias privalo sumokėti baudą už padarytą žalą.
  • Jei apsistojate kambaryje, kuris neatitinka užsakyto kambario tipo, nedelsdami informuokite viešbučio registratūros darbuotoją.
  • Griežtai laikykitės priešgaisrinės saugos taisyklių.
  • Išeidami iš kambario įsitikinkite, kad visi elektros prietaisai yra tinkamai išjungti: šviesa, televizorius ir kt.
  • Nepamirškite patikrinti, ar tinkamai užsukti visi karšto ir šalto vandens čiaupai.
  • Išeidami patikrinkite, ar kambarys patikimai užrakintas, ar į jį negali patekti pašaliniai asmenys, ar uždaryti visi langai ir balkono durys (jei jos yra).
  • Kambario durų raktas (elektroninė kortelė) svečiui gali būti išduodamas tik pateikus asmens tapatybės dokumentą. Praradus ar sugadinus kambario raktą (elektroninę kortelę), gali būti taikoma 5 eurų bauda.
  • Dviejų kompetentingų darbuotojų administracijos komitetas turi teisę vienbalsiai nuspręsti išregistruoti svečią (-ius) be išankstinio įspėjimo, jei tas svečias trukdo viešbučio svečių, darbuotojų ir inventoriaus saugumui ir gerovei.
  • Esant nenumatytiems atvejams, svečiai pirmiausia turi susisiekti su registratūra telefonu: +370 37 537 744.

KAMBARIŲ TVARKYMAS IR SVEČIŲ APTARNAVIMAS:

  • Patalpos, įranga, baldai ir patalynė turi būti švarūs ir tvarkingi.
  • Darbuotojai, netrukdydami kitiems viešbučio svečiams, gali atlikti smulkius patalpų ir inventoriaus remonto darbus.
  • Kambarių aptarnavimo valandos yra nuo 08:00 iki 17:00 val. Tvarkydama kambarį Viešbučio kambarinė pakeičia rankšluosčius tik tuo atveju, jei jie palikti ant grindų. Patalynė, svečiui nepaprašius, keičiama ne rečiau kaip kartą per 3 dienas.
  • Administracija turi teisę įeiti į svečių kambarius, kad užtikrintų saugumą.
  • Administracija šias paslaugas teikia nemokamai:
  • iškviesti gydytoją ir suteikti pirmąją pagalbą.
  • pristato korespondenciją (kai tik ją gauna).
  • Administracija, radusi paliktus daiktus, nedelsdama grąžina juos savininkams. Jei savininkas nerandamas, pamiršti daiktai po 6 mėnesių utilizuojami nustatyta tvarka.
  • Administracija neatsako už nesaugomus ir pamestus vertingus daiktus ir (arba) jų sugadinimą kambaryje ar balkone.
  • Svečių daiktų saugojimo taisykles reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.865 straipsnis.
  • Naudodamiesi teikiamomis paslaugomis svečiai patys atsako už savo saugumą ir privalo laikytis saugumo taisyklių. Pastebėjus bet kokį nusikalstamą elgesį (pažeidžiantį Lietuvos Respublikos įstatymus), administracija visada informuoja apie tai atsakingas instancijas.
  • Visi ginčai, kylantys tarp Viešbučio ir svečio, sprendžiami abipusių derybų būdu. Neišspręsti ginčai tarp šalių gali būti perduoti nagrinėti tik Viešbučio buvimo vietos teismams pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
  • Siekiant užtikrinti Jūsų ir Jūsų turto saugumą, bendrose patalpose ir pastato išorėje įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
  • Viešbutis „Algiro“, rinkdamas, tvarkydamas ir saugodamas svečio (-ų) pateiktus duomenis ir informaciją, vadovaujasi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų rinkimo, tvarkymo ir saugojimo tvarką.

Automobilių statymo taisyklės ir sąlygos

Požeminė automobilių stovėjimo aikštelė:

  • Prieinamumas: Mūsų viešbučio svečiams siūloma nemokama požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Automobilių stovėjimo vietos suteikiamos pagal eiliškumą ir negali būti rezervuojamos iš anksto.
  • Patekimas: Norėdami patekti į požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, įveskite šį adresą į savo navigacijos sistemą: Aukštaičių g. 3A.  Atvykę pamatysite šalia įvažiavimo esančią gėlių parduotuvę. Be to, kitoje gatvės pusėje pamatysite parduotuvę ir bažnyčią. Prašome vadovautis ženklais į nurodytą automobilių stovėjimo aikštelę.
  • Saugumas: Iš anksto pasirūpinkite, kad būtų užtikrintas saugumas: Automobilių stovėjimo aikštelė yra saugi, tačiau svečiams rekomenduojama užrakinti savo automobilius ir pasiimti asmeninius daiktus. Nepalikite automobilyje svarbių ar vertingų daiktų, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių, planšetinių kompiuterių, fotoaparatų, papuošalų ar kitos elektronikos. Viešbutis „Algiro“ neatsako už transporto priemonių ar daiktų praradimą ar sugadinimą.
  • Aukščio apribojimai: Atkreipkite dėmesį, kad mūsų požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje taikomi aukščio apribojimai. Įsitikinkite, kad jūsų transporto priemonė atitinka didžiausią leistiną (2 m) aukščio ribą.
  • Atsakomybė: Naudodamiesi mūsų automobilių stovėjimo aikštele, svečiai patvirtina, kad viešbutis „Algiro“ neatsako už transporto priemonių sugadinimą ar daiktų praradimą.

Jei turite klausimų arba jums reikia pagalbos dėl automobilio parkavimo, susisiekite su mumis.

©2024. ALGIRO HOTEL. All Rights Reserved.

Alggiro Logo

Atraskite neprilygstamą komfortą ir patogumą viešbutyje „Algiro“. Viešbutis įsikūręs Žaliakalnio rajone, vos 10 minučių nuo senamiesčio, todėl lengvai pasieksite visas lankytinas vietas, restoranus, barus ir verslo centrus. Tai puikus pasirinkimas tiek laisvalaikio, tiek verslo keliautojams. Mūsų viešbutis didžiuojasi išskirtiniu aptarnavimu, itin patogiais ir švariais kambariais, nemokamu sparčiuoju belaidžiu internetu, nemokama automobilių stovėjimo aikštele bei gardžiais karštais pusryčiais. Užsisakykite viešnagę šiandien ir sužinokite, kodėl svečiai ir kelionių ekspertai mus nuolat vertina kaip geriausią viešbutį Kaune.

Užsiprenumeruokite dabar

Prenumeruokite pasiūlymus, naujienas ir kelionių įkvėpimą!

©2024. ALGIRO HOTEL. All Rights Reserved.

Į viršų
Open chat
1
Hello
Can we help you?